سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای نهایی سینکهای حمام: کدام نوع برای شما مناسب است؟

نظر

سینک های حمام سبک های زیادی وجود دارد و هرکدام جوانب مثبت و منفی خود را دارند - از جمله قیمت آن. از آنجا که این وسایل به ظاهر ساده می تواند چنین تأثیر بزرگی در نحوه عملکرد و ظاهر حمام داشته باشد ، ممکن است تعجب کنید: بهترین حوضچه برای خانه ما چیست؟

البته این بستگی به حس سبک شما ، بودجه ، تعداد لوازم آرایش شما در پیشخوان و عوامل زیادی دارد. سارا فیشبورن ، مدیر روند و طراحی در Home Depot می گوید: "تعداد زیادی سینک ظرفشویی وجود دارد که می توان از آنها در حمام استفاده کرد و در بسیاری از موارد ، فقط مسئله زیبایی شناسی است." "به عنوان مثال ، یک سینک مربع تمایل دارد که روز به روز به نظر برسد و یک منطقه شستشوی بزرگتر را که ممکن است برخی از آنها بخواهند ارائه دهد. اما برخی دیگر می خواهند به اندازه ممکن فضای ضد خنک داشته باشند. فضا."

بنابراین ، در آخرین نسخه ما از راهنمای بازسازی رویا حمام رویایی ، انواع مختلفی از سینک های حمام را بررسی می کنیم و چگونه می توان فهمید که کدام یک برای شما مناسب است.

مقالات مرتبط
9 طراحان ایده های دکوراسیون حمام واقعاً آرزو می کنید که از آنها پیروی نکنید
بازسازی حمام شما؟ این 8 اشتباه را انجام ندهید
طراحی جهانی چیست؟ خانه ای که می تواند هر کسی را در خود جای دهد
سینک های پایه
سینک ظرف پایه از یک حوضچه آویز با دیوار تشکیل شده است که پایه لوله کشی را پوشانده است.

هزینه:  50 تا 600 دلار

جیمز والش ، معاون رئیس جمهور آمریکا و ظروف چینی استاندارد آمریکا می گوید : این رایج ترین نوع سینک حمام است ، به این معنی که پیدا کردن آنها به راحتی انجام می شود  . خطوط براق و پیچیده آنها همچنین می تواند اتاق را بزرگ کند.


کریستینا میگوئلز ، متخصص بازسازی در Fixr.com می گوید: "این موارد در حمام های کوچک ، اتاق های پودری و حمام میهمان یا حمام هایی با سبک پرنعمت هستند."

منفی: سینکهای پایه دارای لب کوچک است ، که اتاق شما را برای تنظیم چیزهایی مانند صابون یا نگهدارنده مسواک محدود می کند.
سینک پایه روولت فقط ، سفید ، 4 "شیر آب ، 18"

عکس توسط Houzz .com

سینک های دیواری
سینک های دیواری دارای حوضه ای هستند که در مکان و بلندی که شما انتخاب می کنید از دیوار آویزان شده اند. لوله ها تا حدی در پشت دیوار پنهان شده اند.

هزینه:  سینک ظرفشویی از حدود 60 دلار شروع می شود (مدل زیر 75 دلار از استاندارد آمریکایی است و در Home Depot موجود است) و می تواند تا 700 دلار یا حتی بیشتر باشد.

جوانب مثبت: اینها می توانند بسیار کوچک یا نسبتاً بزرگ باشند.  والش می گوید ، و آنها از نظر کسانی که می خواهند طرح جهانی را در نظر بگیرند  یا در سنین بالا قرار بگیرند ، خوب هستند ، زیرا ویلچر می تواند در زیر آنها بچرخد.

منفی:  سینک ظرفشویی دیواری دارای یک براکت آویز فلزی مسطح افقی است که دارای اجزای سینک آویز شده روی براکت است. به دلیل این طراحی ، در صورت عدم نصب صحیح می توان شکاف بین سینک و دیوار را باز کرد. میگوئلز می گوید: "و فضای کافی برای ذخیره سازی و فضای خنک کننده نخواهید داشت."

راهنمای سینک رویایی
این سینک دیواری استاندارد آمریکایی دسترسی همه را فراهم می کند.HomeDepot.com
کانتر غرق می شود
این سینک ها ، که به آن غوطه وری و غرق شدن خود نیز گفته می شود ، در انواع میزهای مختلف جای می گیرند. با تشکر از طبیعت خودبخشی ، آنها ساده ترین نوع برای نصب هستند. والش می گوید: "سینک ظرف های کنترلی روشی است که معمولاً در حمام های خانوادگی پر ترافیک مشاهده می شود."

در اینجا دو نوع سینک ظرفشویی وجود دارد:

کانتر یکپارچه
این سینک ها یک کانتر را مخلوط کرده و با هم غرق می شوند. والش می گوید: "طراحی یک تکه و یکپارچه باعث می شود ظاهری تمیز و براق وجود داشته باشد." از آنجا که هیچگونه خلقی وجود ندارد ، آنها همچنین یکی از ساده ترین سبک ها برای تمیز کردن هستند.

هزینه:  از 100 دلار شروع می شود و می تواند تا 1000 دلار افزایش یابد.

جوانب مثبت:  اینها در انواع مختلفی از شیشه خرد شده تا سنگ مرمر کشت داده می شوند. تمیز کردن و نصب آنها نیز آسان است زیرا همه یک جزء هستند.

منفی:  اگر سینک ظرفشویی با سرریز نباشد ، در برخی حالت ها به درن شبکه نیاز خواهید داشت.



عکس توسط طراحی جیل گریوز

صفحه اصلی رها کردن
هزینه:  یک سینک کشویی اساسی در حدود 50 تا 250 دلار شروع می شود ، اما می تواند 300 تا 1000 دلار برای مدل های طراح سطح بالا باشد.

مزایا: سینک ظرفشویی داخل پیشخوان فرو می رود و با حاشیه آویزان می شود. آنها می توانند به سبک تزئینی باشند و معمولاً به دلیل سازگاری با بودجه در بازسازی از آن استفاده می شوند.

منفی:  مناطقی که سینک با پیشخوان ملاقات می کند تمیز کردن آن دشوار است.



عکس توسط گروه لوله کشی Aquatica

کشتی غرق می شود
والش می گوید: "سینک های ضد بار چند منظوره برای ایجاد یک کانون چشمگیر در بالای میز ، کنسول یا کابینت بالا می روند." سینک ظرفشویی به طور معمول در سه نوع مواد مختلف موجود است: شیشه ، فلز ، سرامیک ، و یا حتی چوب های کوچک شده ( 530 دلار در خانه دپو). آنها برای حمام های مستر و اتاق های پودری ، به ویژه در خانه های امروزی ، جهان وطنی ، به بهترین وجه مناسب هستند.

هزینه:  سینکهای سرامیکی 80 تا 120 دلار قیمت دارند ، در حالی که سینکهای شیشه ای 150 تا 300 دلار قیمت دارند.

جوانب مثبت: این سینک ها نسبت به دیگر سینک ها تمایل به تولید مواد و طراحی های وحشی تر دارند. میگوئلز می گوید: "این سینک ها همه مربوط به سبک هستند."

منفی:  "بسته به جایی که شما زندگی می کنید ، ممکن است اشکالی در تخلیه وجود داشته باشد ؛ برخی ایالت ها دارای کدهای لوله کشی هستند که استفاده از سینک های کشتی بدون شیرهای سرریز را محدود می کند." در این حالت ، شما باید یک شبکه تخلیه نصب کنید. سایر ناظران احساس می کنند که غرق شدن کشتی ها فقط یک دستشویی است  که احتمالاً طی چند سال به نظر می رسد.

راهنمای سینک رویایی
این سینک ظرفشویی از چوب ذغال سنگ ساخته شده است.HomeDepot.com
سینک ظرفشویی
هزینه: حدود 50 دلار تا 800 دلار. (سینک زیر 84 دلار در خانه انبار هزینه دارد.)

جوانب مثبت: این سینک ها تمیز و مدرن هستند. والش می گوید: "علاوه بر این ، آنها فضای خالی قابل استفاده را آزاد می کنند ، و از آنجا که هیچ لبه ای برای گرفتن آوار وجود ندارد ، آنها همچنین ساده ترین نوع سینک ظرفشویی برای تمیز کردن هستند."

منفی: "آنها به رنگ و سبک زیادی نمی آیند و تمایل دارند کاملاً ساده و سودمند باشند."

کدام مارک سینک بهتر است<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {}
یک سینک ظرفشویی زیر آب آسان برای تمیز کردنHomeDepot.com
جک و جیل غرق می شوند
بسیاری از مالکان خانه به ویژه زوج ها می خواهند که روال آنها تا حد ممکن عملی باشد. به همین دلیل سینک های مضاعف بسیار محبوب شده اند.

هزینه:  سینک را دو برابر کنید ، هزینه آن را دو برابر کنید. این سینک ها با قیمتی در حدود 300 دلار شروع می شوند و می توانند تا 2000 دلار هم افزایش پیدا کنند.

مزایا:  داشتن دو سینک به زوج ها اجازه می دهد تا استفاده از حمام خود را بهینه کنند. در حالی که یک نفر دندانهای خود را مسواک می زند ، دیگری می تواند صورت خود را بشویید. یک سینک دوتایی همچنین استفاده خوبی از فضای یک حمام بزرگ است و فضای جانبی بیشتری را برای لوازم جانبی فراهم می کند.

منفی: اشکالاتی شامل کاهش کل فضای قابل استفاده در حمام است. و البته نصب یک سینک دوتایی باعث هزینه اضافی و لوله کشی اضافی نیز می شود. یک نکته دیگر: ارزش حریم حمام خود را چقدر ارزیابی می کنید؟