سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین مایکروویو

نظر

این دستگاه آشپزخانه مفید می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. در اینجا نحوه انتخاب یک مورد خوب آورده شده است.
نحوه خرید بهترین مایکروویو
فیونا میر
فیونا میر
مایکروویو چیزهای مفیدی است که در هر آشپزخانه وجود دارد ، از هر چیز مجدد گرم کردن باقیمانده گرفته تا یخ زدایی مرغ. این که آیا شما برای اولین بار مایکروویو پیری را به روز می کنید یا یک بار دیگر آن را خریداری می کنید ، این راهنما به شما کمک می کند تا مایکروویو را با ویژگی های مورد نیاز خود پیدا کنید.

در این صفحه:

راهنمای قیمت
آیا مایکروویو موجب صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد؟
اندازه های مایکروویو
ویژگی های اصلی برای جستجو
ساخته شده در مایکروویو و کیت های تزئینی
مایکروویو اینورتر چیست؟
آیا مایکروویو ها خطرناک هستند؟
نکات آشپزی مایکروویو
راهنمای قیمت
در آخرین آزمایش بررسی مایکروویو ما ، مایکروویوها از 48 تا 255 دلار قیمت دارند. این یک محدوده بزرگ قیمت است ، بنابراین شما برای آن دلارهای اضافی چه می خواهید؟ معمولاً این یک نام تجاری ، ظرفیت پخت و پز بزرگتر و عناصر طراحی (که می دانستند رنگ قرمز بسیار گران است؟) است. اگر این موارد برای شما مهم است ، آماده پیش پرداخت پول اضافی شوید. البته ، شما نمی خواهید که آن را در پنج سال اول خود شکست ، بنابراین قابلیت اطمینان نیز مهم است.

آیا مایکروویو موجب صرفه جویی در هزینه خواهد شد؟
مایکروویو می تواند زمان پخت و پز شما را سرعت ببخشد ، اما می تواند در صورتحساب انرژی شما نیز صرفه جویی کند. مایکروویوها  در بیشتر انواع پخت و پز انرژی بیشتری نسبت به  اجاق گاز  و  اجاق گاز دارند و هزینه های جاری آنها می تواند به حداقل 10 دلار در سال برسد.
مایکروویو نقره
به دنبال مایکروویو هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی مایکروویو ها مراجعه کنید
اندازه های مایکروویو
در حال حاضر بسیاری از آشپزخانه ها یک فضای اختصاصی برای مایکروویو دارند - شما باید آن شکاف را اندازه گیری کرده و به دنبال چیزی متناسب با آن باشید که هنوز فضای کافی برای گردش هوا را فراهم می کند. اگر لکه ای حک شده ندارید ، مایکروویو فضای صندلی گرانبهای شما را اشغال می کند ، بنابراین به این فکر کنید که چقدر حاضر هستید قربانی کنید.

بیشتر مایکروویوها در حدود 50 سانتی متر عرض ، 30 سانتی متر ارتفاع و 40 سانتی متر عمق دارند. برای تهویه به فضای حدود 10 سانتیمتر در اطراف آن احتیاج دارد و 20 سانتی متر در بالا ، جایی که معمولاً دریچه ها قرار دارند. ابعاد داخلی نیز مهم است. آیا ظروف ایمن به مایکروویو در واقع داخل آن قرار خواهند گرفت؟ از چک کردن آنها به فروشگاه خجالت نکشید.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید بهترین مایکروویو همرفت

ویژگی های اصلی برای جستجو
کنترل ها
به دنبال کنترل های آسان و دستورالعمل های خوب روی صفحه باشید. بهترین مایکروویوها نیازی به مراجعه شما به دفترچه راهنما ندارند. برخی از آنها یک راهنمای کاربر دسترسی سریع در داخل درب دارند که می تواند به شما کمک کند.

دید
یک چراغ داخلی روشن و یک پنجره بزرگ مشاهده شفاف به شما امکان می دهد غذای خود را هنگام پخت و پز بررسی کنید. بسیاری از مدل ها از دید درب ضعیف هستند. در صورت امکان ، از فروشگاه بخواهید مایکروویوهای مورد نظر خود را تأمین کند تا اطمینان از دید خوبی داشته باشد.

تمیز کردن
بررسی کنید در داخل یا خارج مایکروویو شکاف ها یا شکاف های زیادی وجود ندارد که بتواند مواد غذایی و گریس را به دام بیندازد. پد های کنترلی تمیز تر از شماره گیری ها و دکمه ها هستند. ممکن است استیل ضد زنگ به نظر برسد اما تمیز کردن آن سخت تر است.

یخ زدایی اتوماتیک
یخ زدایی اتوماتیک باعث می شود وزن و نوع غذا وارد شوید و فر بعد زمان یخ زدایی را محاسبه می کند.

آشپزی سنسور
برنامه های سنسور با اندازه گیری بخارهای ساطع شده از مواد غذایی برای کنترل زمان پخت و پز ، عملکردهای خودکار را انجام می دهند. وزن لازم نیست.

افزایش سریع / شروع
این یک دکمه منفرد است که دارای قدرت ترکیبی 100 ثانیه 30 ثانیه یا یک دقیقه ای است که می تواند در افزایش های آن افزایش یابد. مخصوصاً برای گرم کردن مجدد مفید است.

تنظیم زمان
این امر به شما امکان می دهد بدون برنامه پخت و پز زمان برنامه ریزی شده را افزایش یا کاهش دهید.

برنامه نویسی چند مرحله ای
این تنظیم یک توابع از قبیل یخ زدایی ، پخت و پز را انجام می دهد و سپس می ایستد.

قفل ایمنی کودک
این کار به دنباله ای از دکمه ها برای فعال کردن و غیرفعال کردن مایکروویو کمک می کند.

تایمر آشپزخانه
از تایمر دیجیتال می توان برای کارهای دیگر آشپزخانه یا زمان پخت و پز استفاده کرد.

سر و صدا
به خاطر داشته باشید که همه مایکروویوها در حین یا در پایان کار بوق می زنند - و بیشتر آنها را تا زمان متوقف کردن ادامه می دهید. برخی همچنین دارای فن های خنک کننده هستند که می توانند پس از اتمام کار آشپزخانه به کار خود ادامه دهند.

ساخته شده در مایکروویو و کیت های تزئینی
ساخته شده در مایکروویو
به نظر می رسد با یکپارچه سازی تمام وسایل شما در یک دیوار یک روند برای نوسازی کامل آشپزخانه و ساخت جدید است و یک مایکروویو داخلی می تواند درست در آن قرار بگیرد.

اگر تصمیم به یک مایکروویو داخلی (از 500 دلار تا بیش از 3000 دلار) دارید ، لازم است ابعاد بریده شده را توصیه کنید زیرا نیاز به تهویه مناسب است. برخی از مایکروویوها با عملکرد کوره یا همرفت نیاز به اتصال 20 آمپر یا تک فاز دارند که برای نصب به یک برق نیاز دارد. به یاد داشته باشید ، اگر نیاز به تعویض مایکروویو خود داشته باشید ، لازم است اندازه تعویض را در نظر بگیرید زیرا برای جلوگیری از تعویض اصلی کابینت ، باید ابعاد یکسانی با نیازهای تهویه مشابه و ظرفیت الکتریکی داشته باشید.

کیت های مناسب
کیت های مایکروویو (150 تا 500 دلار) در قسمت جلوی مایکروفر قرار می گیرند و روی یک پایه در داخل کابینت می نشینند تا ظاهر داخلی را به شما نشان دهد. تهویه عقب مورد نیاز است و باید بدون هیچگونه مانعی به ارتفاع کامل کابینت برسد. کیت های تزئینی مدل خاص هستند ، بنابراین همه مایکروویوها نمی توانند یکی را در خود جای دهند. عرض استاندارد در حدود 600 میلی متر است ، فقط ممکن است ارتفاع آن متفاوت باشد تا کابینت های با اندازه های مختلف متناسب باشد ، این است که با عرض اجاق دیواری مطابقت دارد تا جلوه ای یکنواخت پیدا کند. به یاد داشته باشید که اگر می خواهید مایکروویو خود را تعویض کنید ، احتمالاً نمی توانید از همان کیت تریم استفاده کنید.

مایکروویو اینورتر چیست؟
اینورتر مصرف انرژی را بر اساس نیاز تنظیم می کند. یک مایکروویو معمولی با قدرت متوسط ??برای مدت زمان نیمی از زمان تمام توان خود را گرم می کند ، سپس نیمی از زمان را خاموش کنید ، در حالی که یک اینورتر به طور مداوم با استفاده از 50? قدرت خود گرم می کند و نیازی به خاموش کردن ندارد.

خط آخر؟ این کار ضروری نیست و به عملکرد نیز ربطی ندارد ، بنابراین می توانید صدای جرقه اینور را نادیده بگیرید.

آیا مایکروویو ها خطرناک هستند؟
اجاق های مایکروفر (مایکروویو) یک روش بی خطر در تهیه مواد غذایی در صورت استفاده صحیح است و مواد غذایی همانند سایر روش های پخت و پز همان اندازه مغذی است (بیشتر در بعضی موارد). به محض قطع برق و درها ، امواج الکترومغناطیسی متوقف می شوند و در مواد غذایی باقی نمی مانند و آن را پرتوزا می کنند. حد مجاز برای نشت مایکروویو 5mW / cm2 در فاصله 5cm است و تست نقطه نشت اشعه ای که ما در مایکروویو ها انجام داده ایم بسیار پایین تر از این سطح است.

کلیه اجاق های مایکروویو فروخته شده در استرالیا باید مطابق با استانداردهای مربوط به استرالیا ، شرایط خاصی در مورد نشت را تصویب کنند. در صورت داشتن درب مناسب یا آسیب دیده درب نشتی امکان پذیر است ، بنابراین باید آن را توسط یک تکنسین مجرب بازرسی کنید و یا آن را برای تعمیر به سازنده برگردانید. اگر مایکروویو از نظر کار مناسب است ، باید کاملاً بی خطر باشد ، اما این کار خوب است که هنگام استفاده ، 30 سانتی متر از آن فاصله بگیرید.

نکات آشپزی مایکروویو
پس از گرفتن مایکروویو ، با رعایت نکات تخصصی آشپزی ما از آن بیشترین استفاده را ببرید  .