سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید سخت افزار کابینت

نظر

این که آیا دارای کابینت جدید هستید یا ظاهر قدیمی را به روز می کنید ، گزینه های سخت افزاری کابینت زیادی برای انتخاب وجود دارد. لولا ، دستگیره و کشش برای هر بودجه در دسترس است ، بنابراین راهنمای خرید ما به عنوان نقطه شروع برای پیدا کردن سخت افزار کابینت مناسب برای خانه شما است.

فهرست مطالب
قبل از اینکه شروع کنی
انتخاب سخت افزار کابینت مناسب
سبک و پایان
صفحات پشت کابینت
دستگیره و قفل درب کابینت
لولا
ساخت لولا
انواع لولا
اسلایدهای کشو
قبل از اینکه شروع کنی
تغییر دستگیره و کشش کابینت خود راهی سریع و ارزان برای زیبایی به آشپزخانه شما است. قبل از شروع خرید سخت افزار جدید کابینت ، از جدول زمانی پروژه خود آگاه باشید. برخی از قطعات سفارش ویژه برای تحویل چندین روز زمان نیاز دارند.

اگر در حال انتخاب کابینت جدید هستید ، نمونه ای از اتمام خود را مستقیماً به بخش سخت افزار ببرید و در همان روز دستگیره یا کشش جدید را انتخاب کنید. این کار به زمان زیادی در برنامه شما اجازه می دهد تا سخت افزاری را که واقعاً می خواهید دریافت کنید.

خرید سخت افزار کابینت
کابینت آشپزخانه را خریداری کنید
لوازم فروشگاهی
انتخاب سخت افزار کابینت مناسب
نقره روی کابینت های آشپزخانه شاکر سفید می کشد.
تعویض سخت افزار کابینت شما یک روش مقرون به صرفه برای به روزرسانی آشپزخانه ، حمام یا فضای زندگی شما است. با وجود اشکال ، سبک ها و اتمام های بیشمار ، می توانید ظاهر خود را با بودجه و در مدت زمان کوتاه سفارشی کنید.

دستگیره ها دسته هایی هستند که با یک پیچ یا پیچ تک در قسمت بیرونی درها و کشوها نصب می شوند. برخی از دستگیره ها دارای پیچ های داخلی هستند و نصب آن آسان تر از آنهایی است که دارای پیچ های جداگانه هستند. دستگیره ها هنگام استفاده با صفحه پشتی یا به تنهایی عالی به نظر می رسند. می توانید دستگیره ها را به اشکال مختلف پیدا کنید:

گرد ، کره زمین یا بیضی شکل
قارچ
مربع یا مستطیل
هشت ضلعی
تازگی
کشش ها عملکردی مشابه دستگیره ها دارند اما فضای بیشتری را اشغال می کنند ، این به معنی تأثیر بیشتر در ظاهر کابینت است. کشش در دسترس است:

قوس دار
حلقه
بار
جام (با یک شکاف برای قرار دادن انگشتان خود)
وثیقه (به طرفین آویزان است)
مستطیل ، مربع یا اشکال دیگر
تازگی
طول پیچ به دلیل عرض جعبه کشو کابینت و جلو کشو ممکن است از زمان نصب متفاوت باشد. مطمئن باشید که برای این کار حساب می کنید و به درستی اندازه گیری می کنید تا به درستی برسید.

سبک و پایان
کابینت نیکل جلا شده روی کابینت های آشپزخانه می رود.
سبک رایج ترین مشخصه ای است که هنگام خرید سخت افزار باید در نظر بگیرید. شما می خواهید سبکی را انتخاب کنید که دوست دارید با بقیه دکوراسیون خود کار کند. در اینجا متداول ترین انواع ذکر شده است:

سنتی: سخت افزار سنتی دارای ظاهری تزئین شده و کلاسیک تر است. اعم از هر خانه از مزرعه گرفته تا سخت افزار کابینت آنتیک گرفته تا روستایی ، این سبک با جزئیات بیشتر و تزیینات بیشتری دارد.
معاصر: با خطوط تمیز و ظاهری تیز و مینیمالیستی ، سخت افزار مدرن (یا مدرن) کابینت ساده و کم ارزش است. هنگام استفاده از نمای امروزی ، فولاد ضد زنگ رایج ترین پایان است.
انتقالی: با ترکیب سخت افزار سنتی و مدرن کابینت ، گذار به شما امکان می دهد تا عناصر هر دو سبک را برای یک ظاهر شخصی مخلوط کنید.
Eclectic: اگر به دنبال غیر رسمی تر و سرگرم کننده تری می گردید ، این دستگیره ها و سخت افزارهای منحصر به فرد کابینت به شما امکان می دهد بیشترین شخصی سازی را داشته باشید.
هنگامی که سبک و شکل خود را پیدا کردید ، می توانید یک پایان را انتخاب کنید. هنگام انتخاب یک پایان ، در نظر بگیرید که می خواهید آنها با بقیه قسمت ها منسجم باشند ، بنابراین سایر وسایل و قطعات مبلمان را در نظر بگیرید. رایج ترین اتمام ها عبارتند از:

طلا ، برنج ، مس ، نیکل یا برنز
فولاد ضد زنگ
پریشان
کروم
سیاه
قهوه ای ، سفید ، آبی یا رنگ های دیگر
هنگام انتخاب پایان سخت افزار خود ، به این فکر کنید که چه سبکی بهتر در خانه شما ظاهر خواهد شد. اگر سبک شما سنتی است ، برسهای برنجی ، برنجی جلا ، نیکل یا پیاده رو دکوراسیون شما را تکمیل می کند. اگر دکوراسیون مدرن تری دارید ، با درخشش فلزی مینا یا براق فلزی ، پایان را انتخاب کنید. برای شفافیت اضافی ، همچنین می توانید سخت افزار انتخابی ساخته شده با آکریلیک ، شیشه ، سرامیک ، چوب و غیره را پیدا کنید.

خرید سخت افزار کابینت
صفحات پشت کابینت
صفحه پشتی قطعه ای از فلز تمام شده است که بین درب و سخت افزار قرار دارد. صفحات پشتی به محافظت از سطح کابینت ، پوشاندن سوراخ های موجود در کابینت یا تقویت سخت افزار تزئینی کمک می کند.

خرید صفحات برگشت
دستگیره و قفل درب کابینت
گیربکس درب کابینت برای درهای بدون لولای خود بسته می شود تا درهای کابینت در برابر قاب ایمن باشد ، معمولاً با آهنربا یا غلتک. دو نوع وجود دارد:

گیرهای مغناطیسی با استفاده از صفحه فلزی نصب شده بر روی درب کابینت که به آهنربای نصب شده روی قاب می چسبد ، بسیار مورد استفاده قرار گرفته و کار می کنند.
غلتک های غلتکی بهاری (تصویر) به طور سنتی دارای یک یا دو غلتک هستند که روی قاب کابینت و یک قلاب نصب شده روی درب قرار می گیرند و در هنگام قلاب غلتک ها روی صفحه اعتصاب بسته می شوند.
قفل های درب کابینت تا زمان آزاد شدن قفل ، کابینت یا درب را بسته نگه داشته و برای خانواده های دارای حیوانات خانگی یا فرزندان گزینه بسیار خوبی است.

فروشگاه گیر
فروشگاه لت ها
لولا
شخصی که لولا را به کابینت وصل می کند.
لولا درب کابینت را به قاب وصل می کند. تعداد لولا های مورد نیاز شما به ارتفاع و وزن درب بستگی دارد.

برای درب های کمتر از 40 اینچ و کمتر از 11 پوند از دو لولا استفاده کنید.
برای درهای 40 تا 60 اینچ و 13 تا 20 پوند از سه لولا استفاده کنید.
برای درب های 60 تا 80 اینچ و 29 تا 33 پوند از چهار لولا استفاده کنید.
برای درهای 80 تا 85 اینچ و 40 تا 48 پوند از پنج لولا استفاده کنید.
دو نوع نصب لولا در دسترس است:

لولا پنهان (مورتیز): لولا های نصب دائمی که در داخل درب و قاب کابینت چسبانده شده اند ، به بهترین وجه برای درب های لنت استفاده می شوند.
لولا تزئینی (غیرمتعارف): نیازی به قرارگیری در کابینت ندارید و به سادگی با پیچ ها بسته می شوید.
چند ویژگی دیگر برای انتخاب لولا در نظر گرفته شده است.

لولا قابل تنظیم امکان بسته شدن پوشش های مختلف را فراهم می کند.
لولای خود محکم شامل چشمه ای است که در هنگام نزدیک بودن درب به کابینت ، درب را بسته می کند و این باعث می شود درب های کابینت بسته بماند.
لولا هایی که به حالت نرم بسته می شوند ، در بعضی لولا های پنهان وجود دارد که یک مکانیزم داخلی به راحتی می توانید درب کابینت را ببندید و با جلوگیری از کوبیدن درهای کابینت ، آشپزخانه را ساکت تر کنید.
لولا برای استفاده در درب های چپ یا راست مشخص شده است. برخی از آنها برای استفاده با کابینت فریم یا فریم بدون قاب مشخص شده اند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی دارید ، چند عکس بگیرید و یا برای خرید دقیق نمونه آن را بگیرید.
ساخت لولا
نمودار ساخت لولا.
لولا از چهار قسمت تشکیل شده است:

یک بال قاب به قاب وصل می شود.
یک بال درب به درب متصل است.
یک قلاب ، بال قاب و بال درب را به هم وصل می کند.
یک پین لولا را در کنار هم نگه می دارد.
انواع لولا
لولا برنزی ، برنجی و استیل ضد زنگ.
لولا اروپایی یا بدون قاب (تصویر):

محبوب ترین گزینه برای درب های روتختی و روتختی ، هرچند که در کابینت های صورت نیز قابل استفاده هستند.
سهولت نصب را ارائه می دهد و می تواند به راحتی درب های سنگین را پشتیبانی کند.
در تراز و تراز کردن درب های کابینت تنظیم کنید.
لولا های قاب صورت:

لولاهای با روکش متغیر روی دربهایی کار می کنند که قاب را به طور کامل روی هم می پوشانند و بر روی پشتی قطع ندارند.
لولا های بسته بندی جزئی دارای یک سطح بزرگ است که باعث افزایش پایداری در درب های شفاف ، کفی یا روکش می شود.
لولا های لایه ای 3/8 اینچی روی دربهایی کار می کنند که قاب را می پوشانند و برشی در لبه عقب دارند.
لولا به سبک H شبیه حرف "H." است یک طرف به قاب متصل می شود ، و دیگری به درب فلزی متصل می شود.
لولا های افست 3/8 اینچ:

پشتیبانی و کارکرد صاف برای درهای جبران را فراهم کنید.
لولا پروانه

برای استفاده در درب های شفاف
هر بال به سطوح خارجی درب و قاب کابینت سوار می شود.
لولا به سبک T:

مانند حرف "T" با قطعه عمودی که به قاب درب وصل می شود و قطعه افقی که به درب وصل می شود ، نگاه کنید.
لولا های پین کامل (لولای دکمه):

برای اینکه درها کاملاً با صورت کابینت پر شوند.
روی کابینت های قاب صورت نصب شده با سطح شکاف یا سطح کار قرار دهید.
نکته
در هنگام خرید تعویض ، نمونه ای از دستگیره ها ، کشش ها و لولا های فعلی خود را به فروشگاه ببرید. این به شما اطمینان می دهد که متناسب با آن هستید.

لولا کابینت فروشگاه
اسلایدهای کشو
اسلایدهای کشو بسته به وزن کشو ، در طراحی سبک ، متوسط ??و سنگین موجود است. به خاطر داشته باشید که سخت افزار مجهز به جانبی نسبت به یک اسلاید مونوریل یا مرکز نصب پایین از دوام بیشتری برخوردار است. یاتاقان ها و غلطک ها حرکتی روان تر را ایجاد می کنند ، در حالی که اسلایدهای تمام طول برای دسترسی به هر اینچ از کشو مناسب هستند. قبل از خرید اسلایدهای کشو ، باید از طول اسلاید و طول کشو موردنیاز خود را بدانید.

انواع اسلایدهای کشو شامل موارد زیر است:

اسلایدهای کشویی با مینی بلبرینگ ، که ممکن است برای نصب به ضخامت ¼ اینچی در سمت کشو نیاز داشته باشد.
اسلایدهای کشویی کنار سبک به سبک اروپایی ، که مانع از کشیدن کامل کشوها می شوند.
اسلایدهای کشو تمام بسته و بسته ، که از حداکثر طول کشو استفاده می کنند.
اسلاید پایه پایه کشو ، که از نصب سطح روی کابینت های قاب صورت استفاده می کند.