سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین مایکروویو همرفت

نظر

در صورت عبور از مایکروویو با اجاق چه می کنید؟
باز کردن مایکروویو همرفت زن
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
فیونا میر
فیونا میر
اجاق های همرفت ، که به عنوان اجاق های ترکیبی نیز شناخته می شوند ، چند کاره در دنیای آشپزی هستند و برای افرادی که فضای زیادی ندارند ، خدادادی هستند. آنها برای یک آپارتمان استودیویی ، کاروانی یا خانه ای برای تعطیلات مفید هستند ، یا جایی که یک اجاق گاز با اندازه کامل مناسب نیست.

اگر فکر می کنید هنگام پخت و پز یک عید می توانید بیش از یک اجاق گاز استفاده کنید ، می توانند علاوه بر آشپزخانه های کامل نیز مفید باشند.

در این صفحه:

جوانب مثبت و منفی از همرفتی
چه چیزی را در مایکروویو همرفت جستجو کنید
با خیال راحت از مایکروویو همرفت استفاده کنید
آشپزی ترکیبی
تمیز کردن
نصب و راه اندازی
هزینه
جوانب مثبت و منفی از همرفتی
طرفداران
اجاق های مایکروویو همرفت دو لوازم خانگی را در یک ترکیب می کنند. آنها می توانند به عنوان مایکروویو ، به عنوان اجاق گاز و در حالت ترکیبی (ترکیب عملکردهای مایکروویو ، پخت و حتی کوره) استفاده شوند.
می تواند بسیار مناسب ، مؤثر و سریع باشد ، به خصوص برای پخت و پز با دمای بالا مانند کباب ، شیرینی و پیتزا.
سریع قبل از گرم کردن با دمای فر تا 240 درجه سانتی گراد.
عالی برای گرم کردن سریع و شفاف کردن شیرینی؛ نان تست پنیر ذوب و قهوه ای و قهوه ای طلا گرینس
مناسب برای یک خانواده کوچک ، آنها می توانند یک کباب یا یک پیتزا بزرگ را در آن جای دهند. چندین مدل قفسه برای پخت و پز چند قفسه در دسترس است.
مایکروویوهای همرفت نسبت به اجاق گاز ارزانتر است ، بنابراین می تواند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های انرژی ایجاد کند.
آنها کوچکتر از اجاق های معمولی هستند  و برای آشپزخانه های کوچک ، کاروان ها و خانه های تعطیل مناسب هستند.
منفی
آنها حفره های کوچکتری نسبت به اجاق دارند ، بنابراین پخت و پز محدود به یک نوع مواد غذایی در یک زمان محدود است.
حفره فر پس از هر بار استفاده باید تمیز شود زیرا هر نوع گریس یا پخته شده باقیمانده با استفاده بعدی پخته می شود و حذف آن دشوار است. همچنین زمان پخت و پز مایکروویو را کم می کند ، زیرا مواد غذایی را نیز در آن می پزند.
تمیز کردن آنها دشوار است زیرا اکثر آنها دارای فضای داخلی استیل هستند.
پخت و پز غذاهای چرب در پاشش اجاق گاز همرفت بر روی دیوارها ، پختن روی اضافه مانده اضافی باعث باقی ماندن علائم گریس می شود.
هیچ عنصر پایینی وجود ندارد ، بنابراین برای هر غذایی که نیاز به آشپزی پایه مانند شیرینی ، پای و پیتزا باشد ، قهوه ای و ترد می شود. برخی از مدل ها دارای یک صفحه واضح هستند که به رنگ قهوه ای و شفاف کردن قسمت پایین غذا کمک می کند ، اما این هنوز نتیجه خوبی به عنوان اجاق گاز با عنصر پایین نخواهد داد.
مایکروویو همرفت
به دنبال مایکروویو همرفت هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی مایکروویو های همرفت مراجعه کنید
چه چیزی را در مایکروویو همرفت جستجو کنید
دید
یک چراغ داخلی روشن و پنجره بزرگ و شفاف مشاهده ، به شما امکان می دهد غذای خود را هنگام آشپزی بررسی کنید. هیچ مدلی که آزمایش کرده ایم به خصوص از نظر دید خوبی نبوده است.

راحتی در استفاده
به دنبال کنترل های آسان و دستورالعمل های خوب روی صفحه باشید. بهترین اجاق گازها نیازی به مراجعه به دفترچه راهنما ندارند.

تمیز کردن
بررسی کنید سوراخ ها یا شکاف های زیادی در داخل اجاق گاز وجود ندارد ، یا درزها و شکافهایی در قسمت خارج وجود دارد که می توانند مواد غذایی و چربی را به دام بیندازند. تمیز کردن اجزاء کوره در معرض آن دشوار است. برخی از مدل ها به جای آن یک عنصر کوره داخل سقف ساخته شده اند. بیرونی های فلزی ضد زنگ خوب به نظر می رسند اما می توانند توجه بیشتری به آنها داشته باشند تا بتواند از اثر انگشت در امان بماند. به دنبال پوشش های تمیز و راحت باشید ، یا برخی از تولید کنندگان در حال معرفی آسترهای کاتالیزوری هستند اما پوشش محدودی دارند.

اندازه
بررسی کنید که مطمئن شوید ظروف پخت و پز شما در مایکروویو قرار می گیرند. اجاق گاز همچنین برای تهویه نیاز به ترخیص در خارج دارد - حداقل 5 سانتی متر در طرفین ، 10 سانتی متر در عقب و بالای 40-40 سانتی متر.

عملکردهای خودکار
اینها باعث می شود وزن و نوع غذا وارد شوید و سپس به طور خودکار زمان مورد نیاز را محاسبه کنید.

افزایش سریع / شروع
این کار معمولاً فر را با فشار دادن یک دکمه شروع می کند. اگر بیشتر دکمه را فشار دهید ، در بیشتر مایکروویو ها ، زمان پخت و پز در یک یا نیم دقیقه افزایش می یابد.

تنظیم زمان
این امر به شما امکان می دهد بدون برنامه پخت و پز زمان برنامه ریزی شده را افزایش یا کاهش دهید.

شروع با تاخیر
به شما امکان می دهد تا فر را برای شروع کار آشپزی در زمان از پیش تنظیم شده برنامه ریزی کنید. اما اگر ممکن است خراب شود ، غذا را خیلی طولانی در فر نگذارید.

آشپزی سنسور
برنامه های سنسور با اندازه گیری بخارات ساطع شده در هنگام پخت و پز برای کنترل زمان پخت ، توابع خودکار را انجام می دهند.

توابع برنامه ریزی شده خودکار
در مورد غذاهای معمولی که پخته شده اند ، از شما خواسته می شود اندازه و وزن سرو اضافه کنید و فر زمان کار پخت و پز را انجام می دهد.

آشپزی چند مرحله ای
مایکروویوهایی با این ویژگی می توانند برای انجام توالی توابع مانند یخ زدایی ، پختن و سپس ترک ایستادن برنامه ریزی شوند.

ایمنی قفل کودک
برای غیرفعال کردن مایکروویو می توانید دنباله ای از دکمه ها را فشار دهید.

تایمر آشپزخانه
می توان از اوقات دیگر مواردی مانند جوشاندن تخم مرغ استفاده کرد.

فن خنک کننده
بسیاری از اجاق های مایکروویو (هم مایکروویو همرفت و هم  مایکروویو معمولی ) دارای فن برای خنک کردن فضای داخلی پس از پخت و پز هستند ، اما برخی از آنها پر سر و صدا هستند. آنها می توانند بعد از اتمام پخت و پز ، به خصوص پس از استفاده از فر ، چندین دقیقه دویدن.

با خیال راحت از مایکروویو همرفت استفاده کنید
پخت و پز همرفت تمام قسمت های داخل فر را گرم می کند ، بنابراین دستگاه باید عایق بندی شود تا از گرم شدن فضای بیرونی جلوگیری کند. ما می دانیم که کنترل ها ، شیشه درب و دسته بیشتر از اجاق مایکروویو اولیه گرم می شوند ، اما خطرناک نیست. این اجاق ها نسبت به اجاق گازهای کوچک توستر کوچک عایق بهتری دارند.

مراقب باشید که غذای پخته شده را از بین ببرید زیرا در داخل درب اجاق گاز در حالت همرفتی بسیار داغ می شود و ممکن است دوباره روی دست شما بچرخد. همیشه از دستکش فر استفاده کنید و بگذارید فر قبل از تمیز کردن داخلی خنک شود.

همچنین به یاد داشته باشید در حالی که فضای داخلی اجاق گاز هنوز از پخت و پز همرفتی داغ است ، باید از استفاده از وسایل آشپزی فقط مایکروویو در آن اجتناب کنید ، زیرا ممکن است وسایل آشپزخانه در اثر گرما آسیب ببینند.

آشپزی ترکیبی
حالت ترکیبی - با استفاده همزمان از پخت و پز مایکروویو و همزمان پخت و پز ، و همچنین ممکن است کوره نیز - می تواند باعث افزایش سرعت پخت و پز شود و نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

مناسب برای:

گوشت ، مرغ و سبزیجات
پخت ماهی ، پلو ، و پخت سیب زمینی و ماکارونی
پخت و پز کیک ، شیرینی و برش
وسایل آشپزی فلزی را می توان در حالت ترکیبی استفاده کرد. با این حال ، برخی از وسایل فلزی در صورت تماس با دیواره های اجاق گاز یا قفسه ها ، ممکن است قوس ایجاد کنند.

تمیز کردن
اطمینان حاصل کنید که اجاق قبل از تمیز کردن کمی خنک شده است. برخلاف مایکروویو استاندارد ، طرفین اجاق مایکروویو همرفت می تواند پس از استفاده کاملاً داغ شود.
از پاک کننده های سوزاننده ، ساینده ها یا پاک کننده های خشن یا لنت های تمیز کاری استفاده نکنید. هرگز تمیز کننده اجاق گاز را مستقیماً روی هیچ بخشی از اجاق گاز اسپری نکنید.
برای تمیز کردن فضای داخلی ، با آب صابون گرم پاک کنید. برای خاکی سنگین ، یک کاسه آب را می توان تا جوش گرم کرد ، سپس برای 30 ثانیه تا یک دقیقه دیگر باقی مانده است. بخار روی دیوارها جمع می شود و نشانه های کثیف را نرم می کند تا با استفاده از مایع شستشو ، فر تمیز شود. برای باقیمانده های سرسخت ، می توان از یک دستگاه پاک کن بدون خراش استفاده کرد.
نصب و راه اندازی
مدلهای داخلی
کلیه مدلهای داخلی باید دارای کیت تریم باشد و توسط یک برقکار واجد شرایط نصب شود.
می توان در یک آشپزخانه یکپارچه شد تا با سایر لوازم یکپارچه ساده شود. آنها معمولاً در حفره ای به عرض 600 میلی متر نصب می شوند و با واحدهای کمد اطراف آن گرگرفتگی می کنند.
در پشت اجاق دیواری وجود ندارد زیرا این باعث می شود جریان هوا کاهش یابد و تهویه و ورودی های هوا را محدود کند.
عالی برای آشپزخانه های کوچکتر زیرا در فضای نیمکت ذخیره می شوند.
مستقل / نیمکت
فقط می تواند به صورت آزاد نصب شود؛ آنها نمی توانند در داخل کابینت ساخته شوند.
برای محدود کردن نویز و لرزش باید روی یک سطح صاف پایدار قرار بگیرید.
روی کمک مایکروویو پایدار بمانید تا واحد بر روی نیمکت ثابت بماند.
نباید در جایی قرار گیرد که گرما و بخار ایجاد شود (مثلاً در کنار اجاق معمولی).
وسایل سنگین را در بالای واحد قرار ندهید.
هیچکدام از دریچه های پشت واحد را نپوشانید و یا مسدود نکنید - در اینجاست که هوای گرم فرار می کند ، و مسدود شدن دریچه ها می تواند باعث گرم شدن و خرابی دستگاه شود.
فضای نیمکت ارزشمند را در نظر بگیرید.
تمام اجاق های مایکروویو همرفت نیاز به حداقل 10 سانتیمتر ترخیص در طرفین ، تقریباً 15 سانتیمتر در عقب و بالای 40-40 سانتی متر دارند.

هزینه
مایکروویوهای همرفت معمولاً از 160 تا 1000 دلار و تا 4000 دلار برای مدلهای لوکس داخلی (شامل نصب) نیست.

مایکروویو همرفت