سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین مخلوط کن چوب

نظر

این دستگاه دستی همچنین به عنوان مخلوط کن دستی نیز شناخته می شود و گزینه مناسبی برای مخلوط کن با اندازه کامل است.
نحوه انتخاب مخلوط کن چوب مخلوط کن با لوازم جانبی
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
استفاده از مخلوط کن کوچکتر ، سبک تر ، ارزان تر و آسان تر از  مخلوط کن ،  مخلوط کنچوب  - که به عنوان مخلوط کن نیز شناخته می شود - می تواند شما را در یک آشپزخانه جادو کند.

برای پوره کردن سوپ داغ در گلدان بسیار عالی است ، و اگر کودکی برای تهیه غذا برای شما فراهم کرده است از داشتن این وسیله مفید در دسترس بازوی خود قدردانی خواهید کرد. حتی اگر کارهای بیشتری را از ابتدا انجام دهید حتی می توانید پس انداز کنید و اگر عادت دارید همه کارها را با دست انجام دهید صرفه جویی می کنید.

در این صفحه:

می توانید در شستشو صرفه جویی کنید
چه چیزی را باید جستجو کنم؟
هزینه
می توانید در شستشو صرفه جویی کنید
از آنجا که می توانید مواد را به طور مستقیم پوره کرده ، شلاق بزنید و یا امولسیون کنید ، دیگر نیازی به انتقال آن از یک کاسه به کاسه دیگر نیست - این باعث کاهش تمام شستشو می شود. اگر می توانید سس سالاد ، غذای کودک ، اسموتی و سوربیتی را به همین راحتی تهیه کنید ، فکر کنید هر چند وقت یکبار بیشتر می توانید آنرا طبخ کنید! مخلوط کن چوب شما را از بلند کردن سنگین نیز نجات می دهد ، زیرا دیگر نیازی نیست که هر بار که بخواهید چیزی را به پا کنید ، مخلوط کن تمام اندازه خود را از کمد جدا کنید.

مخلوط کن چوب سفید
به دنبال مخلوط کن های چوب هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی مخلوط کن های چوب مراجعه کنید
چه چیزی را باید جستجو کنم؟
گرفتن
مخلوط کننده چوب نیاز به چنگ زدن راحتی دارد که نگهداری آن آسان است. گرفتن بدون لغزش باعث می شود که در حین ضرب وشتم با aioli روغنی ، احتمالاً مخلوط کن از دست شما بکشد.

کنترل ها
به دنبال کنترل های بسته بندی شده باشید که باعث می شود مواد غذایی کمتر دچار شکاف شوند.

پیوست ها
بعضی از مدل ها مخصوصاً برای شلاق زدن کرم و ضرب و شتم سفیده تخم مرغ دارای ضمیمه ویپ / ضرب و شتم هستند. برای برخی از این یک سوت زدن بزرگ است ، در حالی که برای برخی دیگر این پیوست به شکل دیسک است.

طناب
کابل برق هنگام نگه داشتن مخلوط کن چسبنده نباید به دست شما برسد.

عملکرد پالس
این یک ویژگی مشترک است و قدرت کمی به هم می بخشد. برای مقادیر کمی از غذاهای خشک مفید است ، به توزیع بار و تشویق یک قوام.

کوزه / آبجو
یک کوزه / نوشیدنی باریک و باریک برای پوره کردن یا مخلوط کردن چیزهایی مانند سوپ و اسموتی ها بدون ایجاد خراب کردن مفید است.

دیوار کوه
این برای ذخیره سازی آسان مخلوط کن و لوازم جانبی بسیار مفید است.

هزینه
از 12 دلار تا 525 دلار.

نیازی نیست که برای مخلوط کردن چوب هزینه زیادی صرف کنید ، زیرا حتی ارزان ترین مقدمات را با هم مخلوط می کند ، اما اگر می خواهید یک محصول با کیفیت و مناسب از آن فاصله بگیرید ، کمی بیشتر از آن استفاده کنید.