سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین میکسر آشپزخانه

نظر

کار سخت را از ورز دادن و مخلوط کردن سنگین بگیرید.
میکسر و کاسه صورتی
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
فیونا میر
فیونا میر
از ورز دادن نان و خمیر پیتزا گرفته تا مخلوط کردن خمیر کیک سنگین ، میکسرهای بنچاپ مدت زیادی پیش برده اند - اکنون می توانید لوازم جانبی دیگری برای دستگاه خود خریداری کنید که آنها را به مینی های ریز ، پاستای سازها ، مخلوط کن ها و پرس مرکبات تبدیل کند تا چند مورد از آنها یاد شود. و آنها در طرح های شیک موجود هستند ، خواستار نمایش روی نیمکت شما هستند.

در این صفحه:

چگونه بهترین استفاده را از مخلوط کن خود داشته باشید
انواع میکسرها
ویژگی هایی که می توانید جستجو کنید
هزینه
چگونه بهترین استفاده را از مخلوط کن خود داشته باشید
این که بتوانید خمیرها و نبردهای مخصوص خود را بسازید ، به این معنی است که گزینه های بسیار سالم تری برای شما و خانواده تان وجود دارد ، به ویژه اگر آلرژی یا عدم تحمل در مخلوط وجود داشته باشد. شما می توانید از هر ماده ای که وارد غذای شما می شود اطمینان داشته باشید و آن را به راحتی با کمک میکسر ترکیب کنید. اگر مدلی را با توانایی و تطبیق پذیری برای چسباندن لوازم جانبی اضافی خریداری می کنید ، می توانید غذاهای بیشتری را نیز از ابتدا درست کنید ، مانند پاستا.

انواع میکسرها
ابتدا باید بین این دو نوع میکسر تصمیم بگیرید:

پیوست های ابزار واحد

میکسرهایی که دارای اتصالات تک ابزار هستند می توانند بارهای سنگین تری را تحمل کنند و می توانند خمیر را ورز دهند. این نوع برای آشپزی جدی و معمولی است و برای تهیه دسته ای ایده آل است.

پیوست های ابزار دوقلو

میکسرهایی که دارای اتصالات ابزار دوقلوی هستند می توانند به خوبی ضرب و شتم و مخلوط کنند ، اما هنگام مخلوط کردن و ورز دادن نبردهای سنگین تر با یکدیگر می جنگند. آنها یک جایگزین ارزان تر برای پخت و پز گاه به گاه هستند ، اما اگر در حال تهیه خمیر هستید باید آن را با دست ورز دهید.

میکسر آشپزخانه سفید
به دنبال میکسر هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی میکسرها مراجعه کنید
ویژگی هایی که می توانید جستجو کنید
ذخیره سازی

آیا میکسر شما در نیمکت آشپزخانه شما جایگاه اصلی را خواهد گرفت یا نیاز به قرار گرفتن در کمد دارد؟ میکسر ها برای نگهداری بزرگ ، حجیم و سنگین هستند ، بنابراین اگر قصد دارید وسایل خود را در یک کمد ذخیره کنید این نکته را در نظر داشته باشید. بسیاری از آنها اکنون در طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها قرار گرفته اند ، بنابراین اگر فضای روی نیمکت خود را دارید احتمالاً می خواهید آن را به نمایش بگذارید.

ضرب و شتم سنگین

به احتمال زیاد این لوازم جانبی بیشترین لوازم جانبی برای تهیه کیک و غذاهای خوش طعم است.

ضرب و شتم خراشنده

یک قراضه لاستیکی را که از راه خود در اطراف لبه کار می کند ، بکشید و باعث اختلاط کامل تر شود. اینها روز به روز رایج می شوند.

ضمیمه شلاق زدن

مناسب برای ایجاد مخلوط های شلاق کف دار است.

قلاب خمیر تک

در صورت تهیه نان زیاد ، این پیوست به ویژه مفید است.

لوازم جانبی اختیاری

برخی از مدل ها دارای لوازم جانبی اختیاری هستند که به شما امکان می دهند میکسر خود را به دستگاه چند منظوره مانند چرخ گوشت یا پاستا تبدیل کنید.

گلگیر

محافظ چلپ چلوپ مانع از ریختن مواد داخل کاسه در هنگام مخلوط کردن می شود - این برای جلوگیری از ابر غبار غیر منتظره آرد یا چشمه ظروف مایع بسیار عالی است.

نگهبان باید به طور ایده آل به سر موتور وصل شود ، بنابراین هنگام بلند شدن سر موتور از کاسه بلند می شود. این کار دسترسی به مخلوط را آسان تر می کند - در غیر این صورت باید هر بار که می خواهید کاسه را بکشید ، محافظ را بردارید.

برخی از نگهبانان شامل یک ناودانی برای اضافه کردن مواد به طور مستقیم در کاسه بدون نیاز به توقف دستگاه و بلند کردن سر موتور است.

تنظیمات سرعت

طیف وسیعی از تنظیمات سرعت ضروری است. شش سرعت معمولاً کافی است. به دنبال:

کند ، برای ورز دادن و تاشو.
سرعت مخلوط نور ، برای پودینگ و کلوچه.
سرعت ایجاد و ضرب و شتم ، برای کره ، شکر و ضربات سنگین.
سرعت شلاق / هوادهی ، برای خامه ، سفیده تخم مرغ و نعناع.
Wattage

وزن میکسرها می تواند از 300 وات تا 1500 وات باشد ، اما در آزمایش ما متوجه شده ایم که این تاثیری در عملکرد ندارد.

قفل کاسه

این ویژگی برای ثابت نگه داشتن کاسه در حین مخلوط کردن مفید است.

پا ساکشن

این به ثابت نگه داشتن میکسر در طول استفاده کمک می کند و از اهمیت بیشتری برای مخلوط کردن ضربات سنگین و خمیرها برخوردار است.

سر شیب بهار

این ویژگی آسانسور آسان را امکان پذیر می کند ، زیرا بهار وزن را برای شما به همراه دارد.

ابزار اختلاط قابل تنظیم با ارتفاع

تنظیم ارتفاع وسایل اختلاط می تواند به طرز نرم باشد اما به میکسر اجازه می دهد تا با مقادیر کمی کار کند و یک ترکیب کامل تر را ایجاد می کند. از آنجا که میکسرهای بنچاپ در حین حرکت محدود هستند ، در صورت بالا آمدن ابزار مخلوط کردن ، ممکن است مقداری از مواد مخلوط نشده را در انتهای کاسه پیدا کنید.

کاسه استیل ضد زنگ

کاسه مخلوط کردن از جنس استنلس استیل بسیار بادوام است و باید عمر میکسر را دوام آورد. در صورت شکستن آنها ، کاسه های شیشه ای یا پلاستیکی ممکن است سخت باشد. همچنین ، به دنبال یک کاسه با دسته باشید - برای ریختن مخلوط ها راحت خواهد بود.

دکمه رهاسازی

یک دکمه رهاسازی برای ضرب و شتم مانع از پوشاندن دست شما در مواد کثیف می شود.

تایمر

این یک ویژگی معمول نیست ، اما اگر دستور العمل هایی داشته باشید که طول مدت زمان اختلاط را مشخص می کند ، مفید خواهد بود.

پیوست های متنوع

بسیاری از میکسرهای سطح بالا دارای پریزهای ضمیمه هستند که به شما امکان می دهند عملکردی را به میکسر خود اضافه کنید. اینها موارد اضافی اختیاری هستند. افزودنیهای رایج عبارتند از: بستنی ساز ، آبمیوه گیری ، اسپیرالایزر ، آبمیوه گیری ، مخلوط کن یا ماکارونی. آنها از موتور موجود میکسر شما تغذیه می شوند.

هزینه
مدل های موجود در آخرین تست میکسر ما   در قیمت از 25 دلار تا 1299 دلار است.

میکسر آشپزخانه سفید