سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین میکسر دستی

نظر

راهنمای یکی از لوازم خانگی کوچک آشپزخانه.
میکسر دستی که تخم مرغ را می زند
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
فیونا میر
فیونا میر
آخرین بروزرسانی: 11 سپتامبر 2019
میکسر دستی یک وسیله مفید است که به شما کمک می کند طیف وسیعی از کارها را با سهولت انجام دهید ، بدون اینکه نیازی به ریختن در کمد برای یک میکسر با اندازه کامل باشد.

بیشتر بخوانید: نحوه آزمایش میکسرهای دستی

میکسر دست سفید
به دنبال میکسر دستی هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی میکسرهای دستی مراجعه کنید
چرا به میکسر دستی نیاز دارم؟
برای نانوایی گاه به گاه که ممکن است نیاز به جارو کردن تخم مرغ داشته باشد ، هر وقت یکبار خامه را با هم مخلوط کرده و خمیر کیک را مخلوط کنید ، یک میکسر دستی گزینه بهتری از یک میکسر ایستاده با اندازه کامل است.

اگر میکسر نیمکت خود را در کمد مخزن کنید و فقط آن را برای پخت و پز دسته بندی کنید ، مفید است. اگر یک نانوا مشتاق هستید ، داشتن هر دو ارزنده است. میکسر دستی:

کوچک است و فضای کمتری را برای مخلوط کن و فضای ذخیره سازی اشغال می کند
نسبتاً ارزان
سبک وزن
آسان برای استفاده و تمیز کردن
ارزش سرمایه گذاری روی کیفیت خوب و خوب است. برای بدست آوردن بهترین نتیجه به یک کاسه باریک کمی گرد احتیاج دارید زیرا می توانید ضربان را در اطراف کاسه جابجا کنید تا از یکنواخت تر ترکیب اطمینان حاصل شود.

با خیال راحت از میکسر دستی استفاده کنید
میکسرهای دستی فقط می توانند دوره های کوتاه مخلوط کردن را قبل از گرم شدن انجام دهند ، بنابراین برای اطمینان از ماندگاری میکسر دست خود ، از مخلوط کردن ضربات سنگین و خمیرها به مدت بیش از 3 دقیقه خودداری کنید. مخلوط کردن برای مدت طولانی تر نیز می تواند فشار را روی دست و مچ دست شما بگذارد زیرا باید تمام مدت استفاده از آن را نگه دارید و حرکت دهید.

چقدر باید پرداخت کنم؟
مدلهای جدیدترین تست میکسرهای دستی ما از 15 تا 199 دلار قیمت دارند .

ویژگی هایی که می توانید جستجو کنید
وزن
یک میکسر دستی که خیلی سنگین است ، برای داشتن آن ناراحت کننده است و یک سبک که بسیار کم است ، کنترل کمی به شما می دهد ، بنابراین به دنبال چیز دیگری باشید.

رسیدگی
دسته باید با گرفتن بدون لغزش راحت باشد.

پیوست ها
اینها باید طول خوبی داشته باشند ، زیرا ضربان های کوتاهتر اندازه کاسه ای را که می توانید استفاده کنید محدود می کنند. ضمیمه های Beater همه چیزهایی هستند که شما نیاز دارید - سوت ها و قلاب های خمیر لزوما عملکرد بهتری ندارند.

ضمیمه های ماشین ظرفشویی ایمن
تمیز کردن اینها بسیار آسانتر از آنهایی است که نمی توانید داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید!

کنترل ها
کنترل ها باید به آسانی قابل دستیابی باشند و تنظیمات سرعت نیز باید تغییر کند. با کنترل های سخت شما ممکن است به طور تصادفی به سرعت زیاد فشار بیاورید در حالی که فقط کم باشد ، که ممکن است به معنای واقعی کلمه تخم مرغ روی صورت شما باشد!

طیف وسیعی از تنظیمات سرعت
برای جلوگیری از پاشیدگی و سرعت زیاد برای جوش زدن سفیده تخم مرغ و خامه شما به سرعت کم برای تاشو و ترکیب مواد نیاز دارید. احتمالاً پنج سرعت بیشترین میزان نیاز شما هستند ، بنابراین بیش از این هیجان زده نشوید.

نبض
عملکرد پالس به شما امکان می دهد مخلوط اضافی را از ضربان ها خارج کنید.

تقویت
یک عملکرد تقویت قدرت سریع را پشت سر می گذارد.

ثبات
یک میکسر دستی باید قادر به ایستادن به حالت ایستاده باشد بدون اینکه بند ناف در راه باشد و یا از آن استفاده کند.