سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین پردازنده مواد غذایی برای نیازهای شما

نظر

دستگاه مناسب آشپزخانه را پیدا کنید که فقط گرد و غبار در کمد جمع نشود.
ریحان فرآوری مواد غذایی
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
فیونا میر
فیونا میر
عاشق آشپزی هستید ، اما آرزو می کنید که یک دستیار داشته باشید که تمام کارهای خسته کننده مانند خرد کردن سبزیجات و پوره سیب زمینی را انجام دهید؟ اگر این شما هستید ، ممکن است یک  پردازنده مواد غذایی فقط آن چیزی باشد که شما نیاز دارید. این کار باعث می شود کارهای برش ، دزدکی و برشکاری نسیم شود.

در این صفحه:

پردازنده مواد غذایی چه می کند؟
هزینه آنها چقدر است؟
پردازنده مواد غذایی ، مخلوط کن یا هر دو؟
پردازنده های کوچک مواد غذایی
ویژگی های اصلی برای جستجو
سطح سر و صدا
پردازنده مواد غذایی چه می کند؟
این می تواند تقریباً در مورد هر کاری که مربوط به تهیه غذا باشد ، انجام دهد. آنها قطعه قطعه ، تاس ، خرد کردن ، خرد کردن ، رنده کردن ، زرد ، مخلوط کردن ، پوره ، مخلوط کردن ، ورز دادن ، خرد کردن و امولسیون کردن. مخلوط کن را اضافه کنید و می توانید آجیل و ادویه جات ترشی جات را خرد کنید ، یخ ها را خرد کنید و سوپ های سرد شده را مخلوط کنید.

هزینه آنها چقدر است؟
در آخرین بررسی های آزمایشگاه ما ، پردازنده های مواد غذایی از 49 دلار تا 1199 دلار هستند. مینی پردازنده های مواد غذایی بین 15 تا 195 دلار قیمت دارند.

پردازنده مواد غذایی نقره
به دنبال پردازنده های مواد غذایی هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی پردازنده های مواد غذایی مراجعه کنید
پردازنده مواد غذایی ، مخلوط کن یا هر دو؟
اگر فضای نیمکت محدود داشته باشید یا از قبل مخلوط کن داشته باشید ، یک پردازنده غذای مستقل انتخاب خوبی است. در غیر این صورت ممکن است بخواهید یک پردازنده مواد غذایی ترکیبی و مخلوط کن را در نظر بگیرید ، اما آنها می توانند فله تر و سخت تر باشند.

همچنین باید در مورد آنچه از پردازنده مواد غذایی خود استفاده می کنید فکر کنید. اگر مشتاق "سرآشپز آشپزی" هستید و به طور کلی مقادیر بیشتری غذا تهیه می کنید ، یکی از پردازنده های بزرگتر با تمام زنگ ها و سوت ها به کوچه شما خواهد رسید. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از آن ، این مدل های شیک و اغلب حجیم می توانند به یک قسمت ثابت در نیمکت آشپزخانه شما تبدیل شوند. با این حال ، ذخیره سازی برای همه پیوست ها ضروری است.


نکات سریع ما برای خرید یک پردازنده مواد غذایی.

پردازنده های کوچک مواد غذایی
 
اگر شما فقط گاهی اوقات از یک پردازنده استفاده می کنید یا برای مقادیر کمتری مانند کاری ، آجیل خرد شده ، آرد سوخاری و پاستو استفاده می کنید ، یک پردازنده مینی غذا که می تواند به سرعت از کمد خارج شود ، تمام چیزهایی است که شما می خواهید. آنها معمولاً تا 1 لیتر ظرفیت دارند. بسیاری از میکسرهای چوب را  می توان با یک کاسه پردازش استفاده کرد.

جمع و جور بودن و سبک بودن باعث می شود تا آنها به راحتی و تمیز شوند. بر خلاف پردازنده های سنتی با اندازه کامل و سنتی ، مینی پردازنده ها عموماً دارای خلط بزرگ یا انتخاب تیغه هایی برای کارهایی مانند خرد کردن و خرد کردن نیستند ، به این معنی که آنها قادر به برش و خرد کردن نیستند.

پردازنده غذای کوچک مینی
به دنبال پردازنده های مواد غذایی کوچک هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی پردازنده های مینی غذا مراجعه کنید
ویژگی های اصلی برای جستجو
ذخیره سازی برای همه بیت ها و قطعات اضافی
یک کشو داخلی یا جعبه ذخیره سازی جداگانه تمام پیوست ها را در کنار هم نگه می دارد - روشی مناسب برای محافظت از تیغ ها و انگشتان دست شما. ما عجیب دانستیم که برخی مدل ها به اندازه کافی بزرگ نیستند که تمام تیغه ها و ضمیمه های موجود در دستگاه را ذخیره کنند ، در حالی که سایر ظروف بسیار بزرگ و حجیم هستند و می توانند فضای قابل توجهی را در کمد شما بگیرند.

اندازه کاسه
اندازه کاسه پردازنده مواد غذایی از مدل به مدل دیگر متفاوت است ، بنابراین به این فکر کنید که از چه چیزی استفاده خواهید کرد و میزان غذایی که برای پردازش آن نیاز دارید. یک کاسه مینی پردازنده که درون کاسه اصلی پردازنده مواد غذایی قرار دارد ، برای کار با مقادیر کم ، ساخت آجیل پسته و مایونز و آسیاب بسیار مناسب است. واحد چرخش جداگانه می تواند همین کار را انجام دهد.

نبض
یک عملکرد پالس باعث می شود که قدرت کمی کوتاه شود و به توزیع یکنواخت بار و ایجاد یکنواختی کمک کند ، مخصوصاً هنگام مخلوط کردن مقادیر کمتری.

تیغه برگشت پذیر
تیغه برگشت پذیر دارای یک تیغه مشبک از یک طرف و تیغه برش از طرف دیگر است - این کار مفید است زیرا تعداد تیغه های جداگانه مورد نیاز برای ذخیره را کاهش می دهد.

سینی خوراک دوبار
این یک دودکش استاندارد با درج کوچکتر است که اجازه می دهد تا مواد غذایی کوچکتر یا نازک تر برای کنترل بهتر هنگام برش یا خرد کردن به پردازنده مواد غذایی هدایت شوند.

پاهای لاستیکی
پاهای لاستیکی موجود در واحد موتور می تواند در هنگام استفاده از دستگاه ، آن را ثابت نگه دارد.

تیغه تراشیدن
اگر می خواهید تراشه یا نوارهای گیاهی درست کنید به این نیاز خواهید داشت.

پیوست های دیسک ضرب و شتم
اگر می خواهید کرم را شلاق بزنید یا سفیده تخم مرغ را بزنید به آنها نیاز دارید.

آبمیوه گیری
تعدادی مدل با آبمیوه مرکبات تهیه شده اند. برخی برای تهیه آب میوه های دیگر میوه و سبزیجات با یک دستگاه استخراج آب مطبوعات همراه هستند.

حداکثر ظرفیت دیسک
تعداد زیادی از پردازنده های مواد غذایی با این پیوست همراه نیستند ، اما اگر قصد دارید از پردازنده مواد غذایی خود برای ساخت مایعات مانند  شیر بادام استفاده کنید ، پس این پیوست ضروری است. این نیرو را در کاسه پردازنده تغییر می دهد تا مایعی را که از بالا به عقب بالا می رود داخل کاسه فشار دهد. با استفاده از این پیوست می توانید از حداکثر ظرفیت مایع استفاده کنید در حالی که از پخش شدن مایع از پردازنده جلوگیری می کنید.

پیوست مخلوط کن
بعضی از پردازنده های مواد غذایی با یک مخلوط کن مخلوط می شوند ، اما اگر قبلاً مخلوط کن جداگانه ای دارید ، ضروری نیست.

مقیاسهای یکپارچه
خوب هنگام اضافه کردن مواد خوب است. بهتر است پردازنده مواد غذایی را در یک نقطه روی نیمکت بگذارید و حرکت را به حداقل برساند تا از آسیب رساندن به فلس جلوگیری شود.

مخلوط کاسه و کاسه پاستوری
می تواند بزرگتر از کاسه پردازنده مواد غذایی باشد و یافتن انبار برای آنها دشوار است ، اما آنها برای مخلوط کردن کیک ، خمیر و شیرینی مفید هستند.

سطح سر و صدا
هیچ تکذفی وجود ندارد که یک پردازنده مواد غذایی یک وسیله پر سر و صدا است. اگر به دنبال یکی هستید که ساکت باشد ، بعید به نظر می رسد که کاملاً راضی باشید. ما اندازه گیری نویز مدل هایی را که آزمایش کرده ایم گرفته ایم و دریافتیم که از 68dB تا 90dB متغیر هستند. برای مقایسه ، یک مکالمه معمولی تقریباً 60dB انجام می شود ، در حالی که میزان ترافیک شهری در حدود 80dB اندازه گیری می شود.

آرام ترین مدل هایی که آزمایش کردیم ، همچنان در صورت مکالمه به شما نیاز دارد که صدای خود را بلند کنید. گوش دادن به بلندترین مدل ها مانند شنیدن موتور سیکلت تنها هشت متر با آن فاصله دارد.