سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین مخلوط کن

نظر

کوکتل های یخ زده ، سس سالاد ، سوپ - مخلوط کن ها می توانند این کار را انجام دهند ، اما کدام یک برای شما مناسب است؟
با استفاده از مخلوط کن در خانه برای ترکیب میوه
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
فیونا میر
فیونا میر
مخلوط کن بیشتر برای تهیه اسموتی ، سوپ و شیرهای خامه ای استفاده می شود ، اما همچنین می توانند وعده های غذایی دلپذیری را از ابتدا ایجاد کنند - بعضی از آنها قادر به رنده کردن خمیر مانند کره های پوسته و آجیل هستند در حالی که برخی دیگر به شما امکان می دهند سس مایونز را امولسیون کنید و از آنتیولی درست کنید. بعضی از مخلوط کن ها حتی می توانند برای مخلوط کردن نبردها استفاده شوند.

انواع مختلفی در دسترس است ، بنابراین چگونه یک مدل بنچاپ 40 دلار ارزان و شاد در مقایسه با مخلوط کن فوق العاده پر سرعت که می تواند شما را 1500 دلار خنک کند ، مقایسه می کند؟ و چگونه می توانید مطمئن شوید که فردی را پیدا می کنید که متناسب با نیازهای شما باشد؟

در این صفحه:

نیمکت یا مخلوط کن چوب؟
چه وقت مخلوط کن مخلوط کن نیست؟
مخلوط کن های فوق العاده
مخلوط کن های تک خدمت
موارد دیگری که باید هنگام خرید مخلوط کن در نظر بگیرید
هزینه
نیمکت یا مخلوط کن چوب؟
اگرچه جالب است که فکر کنید با استفاده از مخلوط کن برای تعداد بیشماری از ماجراهای جدید آشپزی ، اگر حقیقت این باشد که شما فقط قصد استفاده از آن را گاهی اوقات برای اسموتی میوه ها و لرزیدن دارید ، یک مخلوط کن چوب کار و هزینه را انجام می دهد. شما کمتر

اما اگر اغلب با ترکیباتی مانند میوه سخت ، دانه ها ، سبزیجات و یخ مخلوط می شوید ، فقط یک مخلوط کن بنفش می توانید آن را تهیه کنید.

چه وقت مخلوط کن مخلوط کن نیست؟
مخلوط کن های بنچاپ سنتی در حال تبدیل شدن به جانوران کاملاً متفاوتی نسبت به سالهای گذشته است. غذاهای فوق العاده فوق العاده و آبدار کنونی به این معنی است که تولید کنندگان بیشتر به مخلوط های خود اهم می دهند و ادعای سلامتی بیشتری می کنند. بارهای کلمات کلیدی مانند "سرعت بالا" ، "پلوورایز" "آب غذایی کامل" و "بهبود یافته دهان" را مشاهده خواهید کرد.

گزارشهای ما این همه اعتیاد به مواد مخدره را کاهش می دهد ، اما هیچ تفاوتی میان مخلوط کن وجود ندارد که تنها می تواند چند مکعب یخ را خرد کند ، در مقایسه با نمونه هایی که هسته ذرت را خرد می کنند. گزارش های ما میکسرهای بنچاپ را به مخلوط کن های سنتی و "مخلوط کن های فوق العاده" که آسیاب می کنند طبقه بندی می کنند و کره های گردو را تهیه می کنند.

بسیاری از مخلوط کن های متوسط ??، در براکت 300 تا 500 دلاری ، می توانند بیش از مخلوط های ارزان تر انجام دهند و ممکن است نیازهای شما را برآورده کنند ، اما شما باید نگاهی دقیق تر به ویژگی ها و تفاوت های موجود بیندازید. اگر فقط به آبمیوه فکر می کنید ، ممکن است بخواهید راهنمای خرید آبمیوه گیری اختصاصی ما را ببینید .

مخلوط کن های فوق العاده
اگر در ترکیب سنگین هستید ، نمی توانید از یک مخلوط کن فوق العاده عبور کنید. آنها تطبیق پذیری بیشتری نسبت به آنچه می توانید از مخلوط کن معمولی بدست آورید ارائه می دهند و آنها بسیار قدرتمند هستند ، و تمام کارها را برطرف می کنند. 

این مخلوط کن های فوق سرعت بالا را می توان با دستگاه های همه در یک مقایسه کرد زیرا می توانند کارهایی مانند:

آرد آسیاب
مواد مرطوب و خشک را خرد کنید یا خرد کنید
مقادیر زیادی یخ را به صورت شبیه برف خرد کنید
با استفاده از اصطکاک تیغه ، فقط در طی پنج دقیقه سوپ داغ (بالاتر از 70 درجه سانتیگراد) از مواد کاملاً خام ایجاد کنید
کره گردو درست کنید
خمیر ادویه ایجاد کنید
خمیر درست کنید
سبزیجات سخت مانند کلم را به یک قوام نرم و ابریشمی تبدیل کنید (با کمک کمی آب)
بعضی از مدل ها دارای شیشه های خشک مخصوص خشک هستند بنابراین نیازی نیست که کوزه معمولی خود را با مواد ساینده و سخت خرد کنید ، یا می توانید یک کوزه جداگانه فقط برای کارهای خشک خریداری کنید.

گرم و خنک
نیروی تولید شده توسط سوپر مخلوط کن ها بدان معنی است که هوا و گرما بیشتری نسبت به مخلوط کن معمولی ایجاد می کنند. در آزمایش ما ، ما متوجه شدیم که دمای اسموتی سبز فوق العاده مخلوط کن تا 7 درجه سانتی گراد افزایش یافته است (مخلوط کن های معمولی تا 2 درجه سانتیگراد افزایش یافته است). برای برگرداندن یک اسموتی لوک گرم به دمای رفع عطش ، کافیست یخ را اضافه کنید.

استفاده بی خطر
این مانند صحنه از یک فیلم است: وقتی خوشبختانه وقتی اسموتی تمام آشپزخانه شما منفجر می شود با خوشحالی مخلوط می شوید. این اتفاق در آزمایشگاه آشپزخانه ما افتاده است - درپوش مخلوط کن بود و دکمه پالس به طور تصادفی فعال شد.

حادثه ای از این دست به راحتی می تواند اتفاق بیفتد و متأسفانه با گزارش های مربوط به فوران Thermomixes ، اقدامات پیشگیرانه ایمنی اضافی حائز اهمیت است:

به این نکته توجه داشته باشید که کنترل ها در کجا قرار گرفته اند و نحوه کار آنها.
سوپ داغ را مخلوط نکنید - ابتدا صبر کنید تا خنک شود.
کوزه را هنگام آماده شدن برای مخلوط کردن روی واحد قرار داده و در هنگام خارج کردن کوزه درب آن را روشن نگه دارید.
ابتدا دستگاه را در نقطه برق خاموش کنید.
هنگام استفاده از تیغه های قابل جابجایی مراقب باشید.
هرگز بیش از حداکثر زمان های مخلوط کردن نروید.
به دنبال مخلوط کن با زمان قطع ایمنی ، قفل درب و اندازه گیری قفل درپوش باشید.
مخلوط کن نقره
به دنبال مخلوط کن هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی مخلوط کن ها مراجعه کنید
مخلوط کن های تک خدمت
تولیدکنندگان همچنین دسته ای از مخلوط های ارزان قیمت یک خدمت را ایجاد کرده اند که به شما امکان می دهد مواد را مخلوط کرده و از همان بطری بنوشید. اینها به طور فزاینده ای محبوب هستند و برای افراد مشغول که برای کار صبحانه ها (بعضی از آنها در محل نگهدارنده نوشیدنی ماشین شما هستند) یا نوجوانانی که بعد از مدرسه نیاز به تقویت انرژی دارند مفید است.

ضرر این میکسرها این است که آنها به اندازه مخلوط کن های سنتی قدرتمند نیستند و به طور معمول با عملکرد پالس کار می کنند. شما نمی توانید یک بار بیش از یک دقیقه از آن استفاده کنید و ابتدا باید مایع را به میوه و سبزیجات اضافه کنید.

در اینجا مواردی در نظر گرفته شده است که آیا قصد خرید مخلوط کن تک سرویس را دارید:

چند فنجان / کوزه مفید  اگر می خواهید اسموتی یک وعده ای را برای چند نفر تهیه کنید.

تمیز کردن اگر بطری باریک است ، ممکن است نیاز به استفاده از برس بطری برای تمیز کردن کامل آن داشته باشید.

سوئیچ روشن / خاموش  بهتر از یک نوع فشار و پیچش است که ممکن است ساییدگی و پارگی بیشتری را در مخلوط کن قرار دهد.

مهر و موم لاستیکی  یکی که به جای زیر تیغه در قسمت خارج از مونتاژ تیغه قرار دارد ، راحت تر قابل برداشت خواهد بود. مهر و موم لاستیکی نیز باید محکم در مونتاژ تیغه قرار بگیرد - مهر و موم ها با گذشت زمان از بین می روند و باعث نشت می شوند.

مونتاژ تیغه  باید از چسبندگی کافی برخوردار باشد زیرا پس از پردازش برخی از آنها سفت تر می شوند و برداشتن آن دشوار است. نخ در اطراف مونتاژ تیغه و فنجان / بطری باید صاف و آسان محکم شود تا از نشتی جلوگیری شود.

خروج از سوراخ  برای زهکشی هرگونه نشتی در داخل ناحیه شافت مفید است.

موارد دیگری که باید هنگام خرید مخلوط کن در نظر بگیرید
ظرفیت کوزه
به چند وعده شما نیاز دارید؟ ظرفیت کوزه بلندر می تواند از یک مخلوط کن کوچک و کوچک 600 میلی لیتری به یک 2L مناسب برای خانواده متفاوت باشد. به خاطر داشته باشید که بعضی از کوزه ها برای بلند کردن و جابجایی می توانند سنگین باشند ، به خصوص هنگام پر شدن درجه بندی اندازه گیری در کنار کوزه همچنین می تواند یک ابزار مفید پخت و پز باشد تا نشان دهد که مخلوط کن چقدر می تواند کنار بیاید.

مواد و شکل کوزه
ظروف شیشه ای سنگین تر و مستعد شکستن هستند در صورت ریزش. کوزه های پلاستیکی از شیشه متداول تر هستند اما احتمالاً با غذاهای خاصی رنگ آمیزی می شوند (مانند نمونه توموری).

کوزه ها می توانند مربع یا گرد باشند. تولیدکنندگان آنها را به شکلی طراحی می کنند که اجازه می دهد تا مواد به طور موثر در اطراف مخلوط کن توزیع شود ، اما عوامل دیگری مانند تیغه ها و نیروی چرخش (گشتاور) نیز وجود دارد که بر عملکرد تأثیر می گذارد.

نیمکت یا کمد؟
برخی از مدل ها به اندازه کافی مناسب برای نمایش روی نیمکت شما هستند ، اما می توانند فضای زیادی را به خود اختصاص دهند. اگر می خواهید آن را در کمد خود نگه دارید ، بررسی کنید که فضای آن را دارید و به یاد داشته باشید که مخلوط کن های سنگین می تواند یک فشار برای بلند کردن مکان های بی دست و پا باشد.

سهولت استفاده و تمیز کردن
یک مدل با  تیغه های قابل جابجایی  می تواند به تمیز کردن اطراف کف کوزه کمک کند. اگر کوزه از پایه وسیع تری برخوردار باشد ، شیشه های دارای تیغه های داخلی هنوز مناسب هستند ، بنابراین آسانتر است که هر تکه های پردازش نشده را که در زیر آنها نشسته اید ، حذف کنید.

نوک انتخاب: با یک قطره مواد شوینده آب گرم را درون کوزه بگذارید و آن را برای چند ثانیه روشن کنید.

همچنین ایده خوبی است برای تهیه کوزه ای که  ماشین ظرفشویی آن را ایمن باشد ، اما بررسی کنید که کوزه در ماشین ظرفشویی شما جای می گیرد.

کلاه  تواند بدون هیچ زحمتی برای تمیز کردن، به خصوص اگر مهر و موم نیاز به برداشته شود و اگر تعداد زیادی از مواد تشکیل دهنده وارد درب پخش.

راحتی عمومی  مهم است ، از جمله اینکه آیا می توان کوزه را در جای خود قفل کرد و مواد را از طرف مخلوط کن جدا کرد.

تنظیمات سرعت
مخلوط کن ها برای موثر بودن به سه تنظیم سرعت نیاز دارند - زیاد ، کم و نبض.

بسیاری از مخلوط کن ها یک ویژگی راه اندازی فارغ التحصیل را ارائه می دهند که به آرامی تیغه ها را به سرعت دلخواه می رساند و باعث کاهش اسپل باز می شود. برخی از مدلها حتی دارای عملکردهای از پیش برنامه ریزی شده مانند سوپ ، اسموتی سبز یا ترشک هستند.

عملکرد پالس
تنظیم پالس قدرت کمی به شما می دهد  و برای مقادیر کمی از مواد غذایی ، به ویژه غذاهای خشک ، برای توزیع بار و تشویق یک قوام مفید مفید است.

کنترل و ساخت و ساز
کنترل ها می توانند  دکمه فشار ، شماره گیری های قابل تنظیم یا پد لمسی باشند . لنت های لمسی ساده ترین روش برای تمیز کردن است اما به دنبال کنترل هایی هستید که به خوبی مهر و موم شده باشند ، بنابراین مواد غذایی نمی توانند به هر شکلی در اطراف خود برسند. یک  پایه محکم و سنگین با گرفتن بدون لغزش  مفید است بنابراین مخلوط کن بر روی نیمکت ثابت می ماند.

خفه کردن
شوت بزرگتر  به شما اجازه اضافه کردن مواد در حالی که مخلوط کن روشن است، اما به خاطر داشته باشید که شما ممکن است برخی از چلپ چلوپ اگر شما اضافه کردن مایع است. بعضی از آنها همچنین  میله های فشار یا دستکاری دارند  که به شما امکان می دهد تا در حین کار مخلوط کن ، مواد را با خیال راحت به داخل شیشه منتقل کنید. اگر در حال تهیه کره های گردو هستید ، دستگیره ها مفید هستند و باید مواد را به سمت تیغ هل دهید ، یا هنگام تهیه اسموتی سبزیجات به شکل نامرتب مخلوط کنید.

Wattage
واتاژ به طور کلی از 500W تا 1200W متغیر است  ، اما در آزمایش ما دریافتیم که به نظر نمی رسد که این تاثیری در عملکرد داشته باشد.

هزینه
ما طیف وسیعی از مخلوط کن های استاندارد ، شخصی (یا یک خدمت) و با عملکرد بالا را آزمایش می کنیم ، از قیمت 29 دلار برای مدل استاندارد ، درست تا 2200 دلار برای مخلوط کن با کارایی بالا.

مخلوط کن نقره