سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان بهترین سازنده قهوه ، فیلتر شستشو یا قطره ساز را خر

نظر

کدام گزینه جایگزین غیر اسپرسو برای شما مناسب است؟
دو دستگاه قهوه غیر اسپرسو
کیم گیلمور
کیم گیلمور
آخرین بروزرسانی: 30 آگوست 2019
قهوه اسپرسو ممکن است این روزها توجه همه را به خود جلب کند ، اما بی سر و صدا در حباب گوشه ای طیف وسیعی از روش های جایگزین قهوه است که آزمایش زمان را پشت سر گذاشته اند. اینها شامل انواع جاروبرقی (همچنین به عنوان سیفون / سیفون نیز شناخته می شود) و انواع فیلترهای برقی ، که شامل دستگاه های قهوه فیلتر برقی و فیلترهای قطره ای دستی نیز می شوند. اما اینها در مورد اسپرسو محبوب چه پیشنهاداتی دارند؟

این تکنیک های قهوه ساز ، مشخصات عطر و طعم سبک تر ، کم کالری اما واضح تری را به اسپرسو سنتی شما ارائه می دهند و باید در این مورد از آن لذت ببرید.

دستگاه فیلتر قهوه
به دنبال دستگاه های قهوه غیر اسپرسو هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی دستگاههای قهوه غیر اسپرسو مراجعه کنید
دستگاه قهوه خلاء چیست؟
این ماشین آلات قدیمی قدیمی همچنین به عنوان یک سیفون (یا سیفون) شناخته می شوند و تماشای آن را در محل کار و افزودن لمس علوم به دم خود برای شما ایجاد می کنند. آنها از دو اتاق تشکیل شده اند: قسمت فوقانی حاوی قهوه زمینی شما و یک فیلتر است و یک نازل باریک دارد که به محفظه زیرین منتهی می شود و در آنجا آب توسط یک منبع حرارت ملایم گرم می شود.

دستگاه های سنتی می توانند از 90 دلار هزینه داشته باشند و از مشعل الکلی (روحیه متیله شده) استفاده کنند ، اما یک سوز بوتیان قابل حمل نیز به همین خوبی کار می کند و روند کار را سرعت می بخشد. برخی از مدلهای تجاری مدرن تر ممکن است از یک عنصر برقی مانند کتری استفاده کنند ، یا با اجاق گاز برقی یا گاز معمولی سازگار هستند.

با گرم شدن آب ، مجبور می شویم داخل محفظه فوقانی که حاوی قهوه شما است ، قرار گیرد. پس از دم کردن (زمان و فرآیند با توجه به دستگاه متفاوت خواهد بود) ، منبع گرما خاموش شده و قهوه از کاسه بالا کشیده می شود.

آیا دستگاه های قهوه فیلتر برقی خوب هستند؟
این دستگاه های قهوه نمادین هستند که در وعده های غذایی بیشماری آمریکایی یافت می شوند ، جایی که کارمندان مشغول پر کردن مجدد مجدد محصولات رایگان برای مشتریان تشنه هستند. آنها علیرغم برخی از طرفداران اسپرسو که در حال نوشیدن قهوه صافی که ساعت ها روی یک عنصر گرم "پخته شده" است ، به راحتی در فروشگاه های بزرگ در دسترس هستند. استفاده آنها ساده است و هزینه ای در حدود 60 تا 70 دلار دارد. مزیت دیگر این است که قابل برنامه ریزی هستند ، بنابراین می توانید صبح از عطر قهوه بیدار شوید.

دستگاه ریختن چیست؟
این ماشین ها همچنین به عنوان یک روش تولید قطره چربی شناخته می شوند و دارای کارآیی آسان هستند که دارای فیلتر کاغذی هستند و در بالای فنجان شما می نشینند ، در انتظار ریختن آب گرم روی دستگاه های قهوه هستند. سپس قهوه درون فنجان فیلتر می شود. قیمت ها متفاوت خواهد بود زیرا در پایان های مختلف (مانند سرامیک یا پلاستیک) قرار می گیرند ، و معمولاً شما نیاز به خرید فیلتر مخصوصی دارید که با سبک ریختن دستگاه سازگار باشد. سهولت استفاده به طور کلی عالی است ، زیرا این یک روش بسیار ساده برای تهیه قهوه است.

نکات متخصص در تهیه قهوه بدون اسپرسو
ما از آنی سمپات ، بنیانگذار قهوه BeanCraft ، برای راهنمایی های خود در هنگام دم کردن قهوه با این روش ها سؤال کردیم.

نوع قهوه:
کباب سبک تا متوسط ??برای این روش های دم کردن بهترین کار است ، با یک آسیاب متوسط ??که کمی ظریف تر از شکر کاستور است.
اندازه پوستر G :
سطح بیشتر سطح مواد معدنی قهوه را سریعتر استخراج می کند. بنابراین یک آسیاب ریز به مدت زمان کمتری برای تماس با آب نسبت به یک درشت درشت نیاز دارد تا همان مقدار قهوه را استخراج کند.
طعم:
این بستگی به نوع لوبیا ، بوقلمون و مشخصات طعم ذاتی آن دارد. به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه دم کرده ضخیم تر باشد ، از بدن کمتری و شفافیت طعم بیشتر برخوردار است. اما اگر دم رقیق (خیلی ضعیف) باشد ، طعم آن کم می شود.
آزمایش:
اگر از فنجان خود راضی نیستید ، قبل از تنظیم اندازه آسیاب ، زمان تماس یا مقدار قهوه ، تکنیک خود را صحیح کنید.
انتظارات:
اولین واکنش برای بسیاری از تایمرهای اول ناامیدی است ، زیرا به طور ناخودآگاه آن را با استحکام و مشخصات عطر و طعم یک اسپرسو یا حتی اجاق گاز مقایسه می کنید.