سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید بهترین کباب قهوه برای آشپزخانه شما

نظر

آیا شما آماده هستید که بزرگترین باریستای جهان باشید؟ آنچه در مورد برشته کردن دانه های قهوه خود باید بدانید در اینجا آمده است.
دانه های قهوه تازه
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
کیم گیلمور
کیم گیلمور
تصور کنید که لوبیای خود را تا عمق و شدت طعمی که دوست دارید ، بریزید و سپس آنها را خرد کنید تا یک فنجان کامل قهوه درست کنید . نه ، آن را خراش دهید - تا فنجان کامل قهوه خود را تهیه کنید .

کباب قهوه
به دنبال کباب قهوه هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی کباب قهوه مراجعه کنید
چرا کباب وقتی می توانید پاپ کنید؟
کباب قهوه بسیار گران است اما در طولانی مدت باعث صرفه جویی در مصرف پول در قهوه می شود. لوبیای سبز و بدون شستشو بسیار کمتر (معمولاً نیمی از قیمت یا کمتر) از بو داده است. بسیاری از افراد از کوره ، ماهیتابه یا حتی سازنده پاپ کورن برای پخت و پز خود استفاده می کنند ، اما از آنجا که این روند می تواند کمی ظریف باشد ، شما حتی از نتایج مطمئن نمی شوید - بنابراین یک کباب بهترین برای قوام است.

فکر می کنم من آماده هستم که بزرگترین باریستای جهان باشم! چه چیزی را باید بدانم؟
خوب ، اول چیزهای اول - بیایید نگاهی به نحوه عملکرد کباب قهوه بیندازیم.

بو دادن باعث تغییر رنگ و بوی لوبیا می شود ، باعث ایجاد طعم های مختلف و دو صدای ترک خوردگی می شود که نشانگر مراحل مختلف فرایند است. اولین شکاف لوبیا را خواهید شنید زیرا همه رطوبت آنها را فرار می کند. در این مرحله ، قندها شروع به کارامل شدن می کنند و قهوه شما بو داده می شود - با این حال ، این سبک ترین کباب است.

با پخت و پز ادامه می یابد ، روغن های موجود در لوبیا برای ایجاد طعم بیشتر آزاد می شوند و به زودی ترک دوم را خواهید شنید. با شنیدن این مطلب ، قهوه شما کاملاً تاریک خواهد بود و همچنین پختن بیشتر فراتر از این نقطه منجر به قهوه ای سخت تر و احتمالاً تلخ خواهد شد.

بگذارید لوبیا خنک شود مرحله آخر است ، بنابراین استفاده از یک چرخه از پیش برنامه ریزی شده روی کباب شما ضروری است یا به صورت دستی آن را خنک کنید. اگر حبوبات داغ بماند ، همچنان برشته می شوند و آتش نشانی به خانه شما فراخوانده می شود ، زیرا از دود قهوه سوخته پر می شود!

بیشتر بخوانید: نحوه تست کباب قهوه

در کباب قهوه چه چیزی را باید جستجو کنم؟
ظرفیت کباب کردن
در نظر بگیرید که چه مقدار قهوه برشته می شود و اندازه ای را که مناسب است خریداری کنید.

سطح سر و صدای آرام
باید بتوانید ترک های مهم و مهم اول و دوم را بشنوید.

سینی خنک کننده جداگانه
حبوبات باید به سرعت خنک شود ، بنابراین به بیرون ریختن آنها روی سینی کمک می کند.

دید خوب
هنگامی که اولین شکاف را شنیدید می توانید در محفظه کباب کردن مشاهده کنید - لوبیا به سرعت تیره می شود ، بنابراین باید مراقب آنها باشید.

هزینه
از 380 تا 1600 دلار برای مدل های داخلی. مدل های تجاری هزینه بیشتری دارند.

دستگاه قهوه اسپرسو خانگی
به دنبال دستگاه های قهوه اسپرسو خانگی هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی دستگاههای قهوه اسپرسو خانگی مراجعه کنید
نکاتی در مورد کباب خانگی
بنابراین ، شما کباب قهوه خانگی خود را خریداری کرده اید. اما اکنون چه اتفاقی می افتد؟ استاد کباب Anee Sampath از قهوه خانه سامسون و  Beancraft  نکات خود را به ما می گوید:

چه اشتباهاتی وجود دارد که مردم هنگام اولین بار شروع به کباب می کنند؟
رایج ترین اشتباهی که مردم مرتکب می شوند سرخ کردن یا سرخ کردن کباب است. این همچنین ممکن است به دلیل این تصور عمومی باشد که مردم قهوه قوی به معنی کباب تیره تر ، یک تصور غلط رایج دارند. قهوه در هنگام دم کردن بیشتر قهوه قهوه قوی تر است ، یا به دلیل اینکه قهوه خود دارای ویژگی های طعم و مزه خوبی است که منحصر به فرد برای رقم ، آب و هوا یا روش فرآیند آن است.

اشتباه رایج دیگر بارگذاشتن بارهای خانگی آنهاست که نتیجه گیری متعادل را غیرممکن می کند.

من اکثر تایمرهای اولیه را ترغیب می کنم مقداری لوبیا با کیفیت پایین تر برای آزمایش و نمونه بردارید تا زمانی که آویزان آن شوید.

نکات برتر برای افرادی که لوبیا را پخت می کنند چیست؟
قهوه نیاز به سرعت مداوم دارد. خیلی سریع (سرخ کردن فلش) یا آهسته نیست. هنگام انجام کارآزمایی ، این اشتباهات را انجام دهید اما آنها را فنجان کنید (به عنوان مثال) آنها را بدانید تا تفاوت ها را بدانید به عنوان مثال ، اگر خیلی آهسته آب پز شود ، نتیجه آن می تواند "پخته شود" ، بدون هیچ طعم و مزه ای از طعم دهنده های آن طعم دار شود.
اگر مشخصات کباب شما اندازه دسته خاصی را مشخص می کند ، حداکثر آن را نکنید. خوب است که حدود 85? از اندازه مشخص شده را بپزید. این نتایج بسیار بهتری خواهد داشت.
پس از پخت ، لوبیا ها را در یک ظرف محکم هوایی با دریچه های degas یک طرفه ، در یک مکان تاریک و خنک نگهداری کنید نه در یخچال یا فریزر. ظروف ذخیره سازی قهوه VacuVin یا Friis مفید خواهد بود.
قبل از تهیه فنجان مورد علاقه خود ، تقاضا را خرد کنید.
قبل از مصرف حدود 48-72 ساعت بعد از برشته شدن صبر کنید ، اگرچه بحث زیادی در این مورد وجود دارد.
یک شروع خوب می تواند انجمن های آنلاین مانند  Coffeesnobs  و  Sweet Maria"s باشد.
پیتر هوروات سالها متخصص قهوه ساکن CHOICE بود. نکات مربوط به کباب وی شامل موارد زیر است:

در طی فرآیند بو دادن به ترک حبوبات گوش دهید. چرخه کباب کردن را دیرتر از ابتدای ترک دوم خاموش کنید تا از خطر قهوه خشن یا تلخ خودداری کنید.
با استفاده از مقیاس اندازه گیری مقدار لوبیای سبز را به طور دقیق اندازه گیری کنید.
دستورالعمل ها استفاده از فضای بیرون را توصیه نمی کنند ، اما قرار دادن آن در گاراژ یا ریختن درب باز به دلیل میزان دود تولید شده احتمالاً گزینه بهتری از برشته شدن در آشپزخانه است.
هرگز کباب را در حین سرخ کردن بی احتیاط نکنید. دو مدل در آزمایش دارای یک سیستم ایمنی داخلی هستند که اگر یک دکمه به موقع فشرده نشود ، چرخه خنک کننده را شروع می کند.
بعضی از سطوح مانند محفظه کباب کردن و جمع کننده کلاه در حین استفاده داغ می شوند ، بنابراین دست ها ، کودکان و حیوانات خانگی را دور نگه دارید.